Hva kan jeg lese i Flipp?

I Flipp finner du de fleste bladene som utgis av Egmont Publishing, og enkelte titler som utgis av Egmont Kids Media. I tillegg kan du lese mange av Egmonts danske og svenske blader. Til sammen tilbyr Flipp over 75 blader innenfor et bredt interesseområde.

Her ser du se utvalget vårt.

Hvilke enheter kan jeg bruke Flipp på?

Flipp kan brukes på iPhone og iPad, og Android-smarttelefoner og tablets. Flipp kan også leses i nettleseren på datamaskiner.

Apple-enheter skal som minimum ha iOS 11. iPhone 5S og iPad generasjon 5 er minimumskrav til enhetene.

Android-enheter må ha operativsystem version 4.4 eller nyere.

Hvordan fungerer et Flipp-abonnement?

Du kan prøve Flipp gratis i 30 dager. Deretter fortsetter abonnementet å løpe for kr. 129,- (49,- for Egmont Publishing papir-abonnenter) i måneden. Du kan også kjøpe et 12-måneders-abonnement.

Abonnementet fornyes for en ny tilsvarende periode hvis ikke det blir sagt opp senest én dag før ny periode starter. Beløpet trekkes automatisk fra kontoen som ligger i Vipps hos deg.

Det er ingen bindingstid, og du kan når som helst si opp ditt abonnement, men senest én virkedag før ny periode starter.

Er abonnementet bindende?

Abonnementet løper til du stopper det. Det er ingen bindingstid, men abonnementet må avsluttes senest èn virkedag før ny periode starter.

Hvorfor må jeg registrere meg med Vipps?

Vipps er et felles ID- og betalingssystem som brukes av alle norske banker.

Vipps gir deg en enkel og trygg opplevelse når du skal registrere en bruker eller betale for et abonnement.

Flipp bruker Vipps for å sikre at du får en så enkel registreringsprosess som mulig.

Hvorfor må jeg legge inn betalingsinformasjon når jeg registrerer meg?

Selv om Flipp er gratis i 30 dager, må du registrere deg med Vipps når du starter prøveperioden. Vi trenger betalingsinformasjonen din for at du skal kunne fortsatt ha tilgang til tjenesten etter at prøveperioden er utløpt. Sier du opp abonnementet i løpet av de prøveperioden, trenger du ikke betale noe for tjenesten.

Hvordan endrer jeg mine abonnements- og betalingsopplysninger?

Gå inn på www.flipp.no, logg deg inn og velg "Min side". Der kan du endre alle dine personopplysninger, betalingsopplysninger og abonnementstype.

Hvis du ønsker å endre dine papirabonnementsdetaljer hos Egmont Publishing, kan du gjøre det på https://selfservice.mediaconnect.no/

Hvordan avslutter jeg abonnementet på Flipp?

Du sier opp abonnementet via Vipps-appen, der du kan administrere alle dine faste betalinger og abonnementer. Du kan også logge inn på Min Side på flipp.no.

Du kan også sende en e-post til vår abonnementservice eller ringe 22 58 51 00.

Hva skjer hvis jeg tegner et papirabonnement hos Egmont Publishing?

Som abonnent på et papirprodukt fra Egmont Publishing får du spesialpris på Flipp og betaler kun kr. 49,-/mnd. Tegner du et papirabonnement mens du abonnerer på Flipp blir prisen automatisk satt ned fra 129,- til 49,- ved neste Vipps-trekk.

Du kan se en oversikt over, og bestille, våre papirprodukter på Bladkiosken.

Hva skjer hvis jeg sier opp mitt papirabonnement hos Egmont Publishing?

Hvis du sier opp ditt papirabonnement kvalifiserer du ikke lenger for vår spesialpris på kr. 49,-/mnd. Prisen vil automatisk bli satt opp til kr. 129,- ved neste korttrekk. Det samme gjelder hvis du har årsabonnement eller andre lengre abonnementsperioder enn 1 måned.

Har Flipp byttet innloggingsløsning?

I oktober 2020 byttet vi fra vår gamle løsning med login fra ConnectID til en ny løsning som er raskere, enklere og mer stabil. Vi anbefaler alle våre eksisterende kunder å oppdatere kontoen sin på flipp.no/oppdater. For å oppdatere kontoen din, må du registrere deg med Vipps. Vipps er det tryggeste og beste alternativet i Norge for registrering og betaling, og er et samarbeidsprosjekt mellom alle norske banker.

Når du oppdaterer brukerkontoen din, kan du ikke lenger logge deg inn med ConnectID.

Hvis du ikke kan registrere deg med Vipps, kan du fortsatt logge deg inn med ConnectID ved å trykke på "Trykk her for gammel login" nederst på innloggingsskjermen.

Login-skjermen til Flipp

Hva gjør jeg hvis jeg har glemt passordet mitt?

Du kan alltid få et nytt passord ved å gå inn på Flipp.no (nettsiden) og velge "Logg inn" / "Glemt passord". Du kan også nullstille passordet ditt på innloggingssiden i appen. Velg "Glemt passord".

Hvor mange enheter kan jeg være logget på samtidig?

Man kan være logget på Flipp på opp til fem enheter samtidig, med samme brukernavn og passord. Hvis det er forskjellige personer som bruker samme Flipp-konto, er det en fordel å opprette en profil for hver bruker, slik at man kan ha egne favoritter og bokmerker.

Kan jeg bruke Flipp uten internett-tilgang?

Hvis du laster ned blader når du har tilgang til internett, kan du alltid lese dem - selv når du ikke har tilgang til internett.

Hvordan velger jeg et blad jeg vil lese?

Bladene finner du på forsiden av appen eller sortert under «kategorier» under den store runde knappen nederst på forsiden. Du kan også søke direkte etter en tittel.

Trykk på bladet for å se alle tilgjengelige utgaver, og deretter trykk på utgaven du vil leset.

Trykk på pilen øverst til venstre for å komme tilbake til appens forside.

Hvordan leser jeg et blad?

Etter å ha valgt bladet du vil lese, åpnes bladet i appens lesemodus.

Nå åpnes første side, og du kan bla ved å dra fingeren over siden. Trykker du lett på siden, får du opp menyer for

  • hurtignavigering nederst
  • menyer for å sette bokmerker, søke og skrive ut øverst til høyre
  • pil øverst til venstre for å lukke lesemodus og gå tilbake til bladoversikten

 

 

Hvordan laster jeg ned et blad?

Hvis du ønsker å lese et blad når du ikke har internettilgang, kan du laste det ned på enheten din.

Fra oversikten over utgavene av bladene, kan du trykke på den lille pilen under utgaven du vil laste ned. Du finner en oversikt over bladene du har lastet ned under Mitt innhold-menyen på hovedsiden i appen.

Hvordan oppretter og redigerer jeg profiler?

Du oppretter og redigerer profiler i appen under Mitt innhold.

Fra start er det opprettet én profil med tre bokstaver i ditt navn. Du kan endre dette. Du kan også opprette inntil fire ekstra profiler ved å klikke på Rediger profiler på Mitt innhold.

Hver profil har unike favorittblader og bokmerker. Du kan bytte mellom profilene via "Mitt innhold"-menyen nederst på Flipps forside.

Hvordan setter jeg bokmerker?

Når du leser et blad, kan du sette bokmerker på enkeltsider for å enkelt finne tilbake til de sidene. Trykk lett på en side i bladet du leser for å få opp menyene. Trykk på de tre prikkene øverst til høyre. Trykk deretter på "Bokmerk siden".

Du finner en oversikt over bokmerkene dine under Mitt innhold-menyen på hovedsiden i appen.

Hvordan søker jeg i bladene?

Når du leser et blad, kan du søke i den utgaven eller alle utgavene av bladet. Trykk lett på en side i bladet du leser for å få opp menyene. Trykk på de tre prikkene øverst til høyre. Trykk deretter på "Søk".

I søk-funksjonen kan du velge mellom å søke i denne utgaven, eller alle utgaver. Velger du alle utgaver, søker du i arkivet for alle utgavene av dette bladet.

 

Hvordan velger jeg favorittblader?

Bladene du er mest interessert i kan du sette som favorittblader. Fra Flipps hovedside kan du trykke på hjertet under et blad for å velge det som favoritt.

Du finner en oversikt over favorittbladene dine under Mitt innhold-menyen på hovedsiden i appen.

Når blir nye utgaver av bladene tilgjengelige i Flipp-appen?

Bladene som kommer i butikkhyllene på fredager, blir tilgjengelige i Flipp tirsdagen før. Andre blader blir gjort tilgjengelige så snart vi har rett til å tilgjengeliggjøre dem.

Hvordan kan jeg gi tilbakemeldinger på Flipp?

Vi setter stor pris dine innspill på hvordan Flipp kan bli bedre! Du kan gi oss tilbakemeldinger på abo-flipp@egmont.com.

Få svar på spørsmålene dine